ساخت صحن امام رضا(ع) در عتبات عالیات

رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی از ساخت صحن امام رضا(ع) در عتبات عالیات توسط مردم این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر دهنوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ساخت صحن حضرت رضا(ع) در عتبات عالیات توسط مردم خراسان رضوی اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌هایی است که در تعهد استان خراسان رضوی بوده و از طریق کمک‌های مردمی ساخته می‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی رتبه خوبی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر استان در انتظار تحویل زمین صحن و تجهیز کارگاه برای ساخت این صحن است.

دهنوی با اشاره به فعالیت 30 ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: این ستادها به صورت مستقل اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت حرم ائمه (ع) می‌کنند.

وی با اشاره به ساخت درب‌های حرم مطهر امامین کاظمین (ع) نیز گفت: در سال گذشته مردم استان مبلغ 2 میلیارد و 570 میلیون تومان وجه نقد و 300 گرم طلا و مسکوکات را برای ساخت حرم ائمه اطهار (ع) هدیه کردند.

دهنوی با بیان اینکه ستاد خراسان رضوی در اجرای طرح‌های متعدد در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین فعالیت دارد، یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های خاص استان امسال برای بازسازی عتبات عالیات مبلغ 8 میلیارد تومان در تعهد استان قرار گرفته است.

رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به همراهی خوب مردم سبزوار در اهدای کمک‌های خود برای ساخت حرم اهل بیت (ع) ادامه داد: مردم سبزوار در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال وجه نقد و 90 گرم طلا به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار