مسوولان برای حل مشکلات جوانان دغدغه داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت:دغدغه مسوولان دستگاه ها در این استان حل مسایل و مشکلات قشر جوان نیست.
کد خبر: ۵۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 05 July 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرحیم نوروزیان روز یکشنبه در نشست ستاد امور ساماندهی امور جوانان استان،اظهار کرد:این کم توجهی یک ضعف است که مدیران کارشناس خود را به نشست می فرستند و مصوبات ستاد روی زمین می ماند.

وی افزود:برخی از مسوولان دستگاه ها نسبت به رفع مسایل و مشکلات جوانان فاصله زیادی گرفته و به وظایف محوله خود در رابطه با این قشر به درستی عمل نمی کنند.

وی گفت:چند نوبت در نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان استان تذکر داده شده است که باید شخص مدیر و یا نماینده دایم دستگاه در این نشست شرکت کند تا مصوبه ها پیگیری و اجرا شود ولی به این تذکرها توجهی نمی شود.

نوروزیان از مدیران دستگاه ها خواست ارتباط خود با جوانان را تقویت کرده و به نیاز جوانان در حد مقدور پاسخ داده و از نخبگان این قشر به عنوان مشاور استفاده کنند.

وی خطاب به جوانان هم گفت:اگر طرح خوبی دارید ستاد امور ساماندهی جوانان استان آمادگی دارد از این طرحها حمایت کند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی نیز به برگزاری جشن روز ملی جوان در این استان اشاره کرد و گفت: این جشن روز 9 خرداد با حضور 10 هزار نفر در بجنورد برگزار شد که به عنوان پرمخاطب ترین جشن روز ملی جوانان از سوی وزارتخانه انتخاب شد.

امین رشید لمیر افزود:تاکنون جشن روز ملی جوان در این استان در 6 شهرستان برگزار شده و در دو شهرستان راز و جرگلان و جاجرم نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی بر توجه بیشتر مسوولان دستگاه ها به امور جوانان تاکید کرد و گفت:اگر مسوول دستگاهی جوانان را از ظرفیت دستگاهش محروم کند، ظلم بزرگی به این قشر کرده است.

سه تن از جوانان نخبه خراسان شمالی نیز در این نشست به نمایندگی از جوانان استان خواستار همکاری مسوولان دستگاه ها در ارایه امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان،همکاری دانشگاه پیام نور بجنورد برای استفاده از رصدخانه این مرکز و نیز حمایت از طرح های جوانان برای اجرا شدند.

همچنین در این ستاد برنامه ریزی طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان مورد بررسی قرار گرفته و طرح سلامت جوانان استان برای تهیه پیش نویس تشریح شد.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در خراسان شمالی از جمعیت 867 هزار نفری، 32 درصد آن را جوانان 29 - 15 سال تشکیل می دهند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار