همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)

طرح تجلیل از از «مادران آسمانی» در زرند آغاز شد

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، طرح تجلیل از «مادران آسمانی» در شهرستان زرند آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 09 March 2018

در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر، خانوک و یزدان‌آباد یکپارچه غرق در نور و سرور و شادمانی است، به‌همین مناسبت طرح تجلیل از «مادران آسمانی» شهرستان زرند از امروز آغاز شده است.

مهدوی دبیر اجرایی طرح مادران آسمانی در شهرستان زرند گفت: این طرح به‌منظور تکریم منزلت و جایگاه مادران شهدا و تبریک روز مادر به نیابت از فرزندان شهیدشان از سوی جمعی از جوانان انقلابی شهرستان زرند اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح جمعی از جوانان به‌صورت گروهی با حضور در منزل مادران شهدا با اهدای شاخه گل و لوح سنگی منقش به تصویر مبارک شهدا به پیشگاه باعظمت و مقدس حدود 260 نفر مادران شهدای این شهرستان هدیه می‌شود.

مهدوی تجلیل از مادران شهید را توفیقی الهی دانست و افزود: إن‌شاءالله بتوانیم با یاری خداوند متعال گوشه‌ای از صبر و استقامت مادران آسمانی را پاس بداریم و ارادت صادقانه خود را به محضر والای آنها عرضه کنیم.

مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر در حسینیه ثارالله سپاه زرند با حضور حجت‌الاسلام ایزدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند و جمع کثیری از بانوان بسیجی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه پس از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از تعدادی مادران شهدا از جمله مادر شهید علی عظیمی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان زرند تجلیل شد.

امروز همچنین جشنواره غذاها و شیرینی‌های سنتی در زیباترین واحد بوم‌گردی استان واقع در روستای تاریخی خیرآباد زرند در حال برگزاری است.

نخستین بازارچه خیریه بانوان توانمند ریحان‌شهر نیز در ورودی مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شده است در این بازارچه خیریه وابسته به موسسه خیریه همدلی غرفه‌هایی از محصولات بانوان در قالب انواع محصولات خانگی ترشی، قوتو، رشته آشی و دیگر خوراکی‌های عیدانه، پوشاک، شیرینی و مصنوعات محلی بانوان به مدت دو روزبرای استفاده علاقه‌مندان دایر است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار