سامانه بارشی جدید در راه است

براساس نقشه های پیش یابی روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات دنا بارش برف شدید، کولاک، کاهش دید افقی و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 25 February 2018
رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش ها تا اوایل امشب در استان ادامه دارد.

«ولی بهره مند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سامانه بارشی به تدریج از جو استان خارج می شود.

وی اظهارکرد: از یکشنبه شب تا دوشنبه شب در سطح شهرهای استان بارش نخواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات دنا هوای ابری، کاهش دید افقی، وزش باد شدید و کولاک پیش بینی می شود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: براساس نقشه های پیش یابی روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات دنا بارش برف شدید، کولاک، کاهش دید افقی و وزش باد پیش بینی می شود.

بهره مند تصریح کرد: بارش برف را در گردنه ها و مناطق سردسیری استان از جمله "کاکان"، "سپیدار"، "سادات"، "دمچنار"، "چاروسا"، "دیشموک"، "لوداب" و "مارگون" شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه بارش ها متوقف می شود و هوا صاف تا کمی ابری است که در ارتفاعات دنا هم تقریبا همین وضعیت وجود خواهد داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار