ساماندهی نیروی انسانی درآموزش وپرورش

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ساماندهی نیروی انسانی ، فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیزات از مهم ترین اولویت های کاری پروژه مهر امسال آموزش و پرورش استان است.
کد خبر: ۵۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوند در نخستین نشست ستاد پروژه مهر استان ایلام اظهار کرد: برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاری های راهبردی در راستای پروژه مهر، تنظیم دستور جلسات و پیگیری مصوبات نشست های کمیته ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت های پروژه مهر، ایجاد بستر مناسب و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از مهم ترین اهداف پروژه مهر است.

وی افزود: امسال با برنامه ریزی جامع و منسجم باید شروع مهر متفاوتی از هر حیث ممکن را داشته باشیم و پروژه مهر نیز باید مطابق هدفگذاری های ترسیم شده در دستور العمل ابلاغی با همت و تلاش مضاعف تمامی مجموعه های مرتبط در آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق تابعه اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام به عملکرد پروژه مهر سال گذشته اشاره و کسب رتبه بسیار خوب در کشور را مرهون درایت و برنامه ریزی تمامی سطوح این مجموعه دانست و یادآور شد: باید مدیران مدارس، معاونان و همه مجموعه ها فعال شوند تا بتوانیم فراتر از گذشته به هدف ترسیم شده برسیم.

بیراندوند تاکید کرد: برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاری های راهبردی در راستای پروژه مهر، تنظیم دستور جلسات کمیته ها، پیگیری مصوبات جلسات کمیته ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت های پروژه مهر، ایجاد بستر مناسب و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از مهم ترین اهداف پروژه مهر است.

وی اجرای مناسب پروژه مهر را با تلاش مضاعف و ثبت نام به موقع با توجه به رعایت محدوده ها از اولویت های آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: همکاران باید در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح با برنامه ریزی های دقیق و اصولی در زمان مقرر تمامی فعالیت های مرتبط با هر یک از کمیته های ستاد پروژه مهر را انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: فعال سازی و مستندسازی اقدامات کمیته های آموزشی، تشکیل جلسات منظم و نظارت بر انجام فعالیت های ستاد مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

بیرانوند ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیزات را از مهم ترین اولویت های کاری آموزش و پرورش در فصل تابستان برشمرد و افزود: این اقدامات باید از طریق برنامه های پروژه مهر و کمیته ها مربوطه به نحو مطلوب و برنامه ریزی شده پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار