انتقادنماینده بافق از کم‌کاری دستگاه‌ها در برف اخیر

نماینده مردم بافق در مجلس با انتقاد از کم کاری دستگاه‌‌های نظارتی و گران شدن کرایه حمل و نقل عمومی در برف و سرمای اخیر گفت: دستگاه‌های نظارتی نبودند هم کرایه‌ها از این حد گران‌تر نمی‌شد.
کد خبر: ۵۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا صباغیان بافقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید اولویت تمام دستگاه‌ها در کشور باشد، اظهار داشت: این روزها که مردم درگیر برف و سرما هستند و مشکلات زیادی برای آنها در اثر این موارد پیش آمد‌ه، به جای اینکه مسئولان از آنها دلجویی کرده و در راستای برطرف کردن مشکلاتشان قدم بردارند، قیمت تاکسی‌ها و هواپیماها و دیگر ناوگان‌های حمل و نقل عمومی که وظیفه خدمات‌رسانی به آنها را بر عهده دارند، چند برابر شده است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس باید در چنین مواردی اقدام به نظارت بر دستگاه‌های مختلف و عملکرد نهادهای دولتی داشته باشد و نمایندگان وظیفه نظارتی خود را انجام دهند.

بنا به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه نقش نظارت در جامعه ما کمرنگ و غیرفعال است، خاطرنشان کرد: در صورتی که حتی هیچ دستگاه نظارتی هم در کشور فعالیت نداشت به نظر نمی‌رسد که قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی از این مقدار که الان گران شده گران‌تر شده باشد و این نشان می‌دهد که دستگاه‌های نظارتی به هیچ عنوان به وظیفه خود در این زمینه درست عمل نکردند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است که در این زمینه دستورات لازم از سوی هیئت رئیسه و رئیس مجلس صادر شود و نمایندگان حساسیت بیشتری به مباحث نظارتی و تقویت دستگاه‌های نظارتی داشته باشند.

صباغیان بافقی بر ضرورت رفع مشکل کمبود و ضعف وظیفه نظارتی در کشور تاکید کرد و گفت: نباید وضعیت در کشور به گونه‌ای باشد که هر زمان مردم با مشکلی مواجه شدند، خدمات‌رسانی به آنها هم مشکلی بر مشکلاتشان بیافزاید وبه جای اینکه رفع مشکل از آنها کند، زمینه‌ای برای سخت‌تر شدن کارشان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار