رئیس کمیته امداد انزلی

جشنواره ماه رمضان در انزلی برگزار می شود

انزلی – رئیس کمیته امداد انزلی با تاکید بر ترغیب مددجویان به اشتغال خبر داد: جشنواره رمضان در راستای تشویق مددجویان به اشتغال و آشنایی با فعالیت های کمیته امداد در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 30 June 2015

حسن کاوش در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره نمایش توانمندی های اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است، اظهار کرد: جشن رمضان از ۲۴ تا ۲۸ این ماه مبارک، در محل حافظیه شهرستان انزلی برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره به جهت ترغیب مددجویان این کمیته در راستای فروش محصولاتشان و تشویق دیگر مددجویان به اشتغال و شرکت در این قبیل برنامه های فرهنگی برپا می شود.

کاوش ادامه داد: سعی شده است در جشنواره رمضان، با ایجاد غرفه هایی برای معرفی محصولات تولیدی مددجویان،  مسابقات فرهنگی همراه با اعطای جوایز نفیس نیز اجرا شود تا لحظات خوبی برای شهروندان و مددجویان شرکت کننده در جشن رمضان رقم خورد.   

رئیس کمیته امداد انزلی با اشاره به توزیع سبد کالا در بین نیازمندان این شهرستان بیان کرد: اطعام نیازمندان و ایتام در چند شب آتی در دو هتل و رستوران این شهر آغاز می شود و جمع آوری کمک های مردمی  برای ایتام از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.  

وی به پرداخت وام اشتغال در بین مددجویان این کمیته اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۱ میلیارد و ۷۹ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ۹۸ مددجوی شهرستان انزلی پرداخت شده که در این راستا ۲۰ شغل نیز ایجاد شده است.   

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار