کفاشیان:لغو مجمع انتخابات کذب است

مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در هاله‌ای از ابهام

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر لغو انتخابات هیئت فوتبال استان،گفت: فردا ساعت 10 صبح انتخابات در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 01 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ علی کفاشیان روز دوشنبه در فرودگاه اردبیل به ایرنا گفت: ما از تهران برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان به اردبیل آمده ایم.

وی اظهار کرد: زمان برگزاری مجمع از سوی فدراسیون فوتبال از قبل اعلام شده و برگزاری مجمع رسمی و قانونی است و انتظار می‌رود فردا تکلیف رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل مشخص شود.

وی بیان کرد: رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال است و طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته فردا انتخاب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با حضور اکثریت اعضای مجمع برگزار خواهد شد.

کفاشیان همچنین به تسنیم گفت: هرگونه درج خبر در فضای مجازی مبنی بر لغو انتخابات هیئت فوتبال استان شایعه و کذب بوده و فردا 10 صبح انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

اداره‌کل ورزش استان اردبیل:مجمع انتخابات فوتبال لغو شده است

این در حالی است که روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل چند ساعت قبل از این از لغو مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل خبر داده بود.

براداران معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هنوز برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ما منتظر نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

برادران افزود: مواردی برای وزارت ورزش و جوانان گزارش شده و بعد از اعلام نظر آنها مشخص خواهد شد که مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فردا برگزار خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار