اتمام پروژه های نیمه تمام کرمان در اولویت کار شهرداری قرار گیرد

رئیس شورای شهر کرمان گفت: شهردار کرمان اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه هارا به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۵۳۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 17 December 2017
محمد فرشاد صبح یکشنبه در آیین برگزاری تودیع و معارفه شهردار کرمان اظهار داشت: شفافیت سرلوحه کار شوراست، همکاری با شهرداری  و حمایت از شهردار جوان را اولویت کار شورا است.

وی با اشاره به اینکه  شورای اسلامی شهر کرمان  بنا دارد با شفافیت و قانون مداری بستری برای فعالیت شهرداری فراهم کند، افزود: انتظار شورای اسلامی شهر کرمان از شهردار کرمان این است که با استفاده از مدیران و کارکنان دلسوز و مدبر شهرداری، همت شهرداری را صرف اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری کند.

 فرشاد بیان داشت: انتظار داریم شهردار منتخب شورا  اتمام پروژه های  نیمه تمام بویژه پل سیدی چهار راه ولیعصر و ازادی و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه هارا به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.

رئیس شواری شهر کرمان تصریح کرد: شورا  با عهدی که به مردم دارد سعی می کند بستری مناسب  برای فعالیت شهرداری ایجاد کند و همیار شهردار باشد.

وی برای شهردار آرزوی موفقیت کرد و خواهان اتمام پروژه های نیمه تمام و ارتقاء شرایط ساخت و ساز ساختمانها و ایجاد مقاوم سازی بیشتر در شهر شد.

آیین مراسم معارفه شهردار کرمان با حضور، امام جمعه کرمان، استاندار، رییس و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهر و استان کرمان در سالن ایرج بسطامی پارک مادر در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار