مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبرداد:

ارسال ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی‌وحمام به مناطق زلزله‌زده توسط خیرین

کد خبر: ۵۳۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: با هزینه جمع آوری شده از خیرین حوزه رسانه ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در قالب ۱۸ کانکس ساخته و به روستاهای سرپل ذهاب ارسال شد.


محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با وقوع زلزله در استان کرمانشاه که همزمان با فصل سرما و بارش برف و باران همراه بود برای کمک رسانی به مردم زلزله زده این منطقه، گروه تلگرامی با حضور جمعی از اصحاب رسانه قزوین و خیرین قزوینی راه اندازی شد.

وی افزود: گروه تلگرامی " کمک فوری خرید کانکس برای زلزله زدگان " توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین با همکاری خبرگزاری فارس قزوین تشکیل و مدیریت شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: کل مبلغ جمع آوری شده در گروه " کمک فوری خرید کانکس برای زلزله زدگان" ۱۱۸۶۰۰۰۰ تومان (یازده میلیون و هشتصد و شصت هزار تومان) است که جهت تهیه کانکس سرویس بهداشتی به شماره حساب سپاه استان قزوین واریز شد.

وی ادامه داد: طبق قرارداد منعقد شده با یکی از کارگاه‌های ساخت کانکس در شهر تاکستان ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در قالب ۱۸ کانکس به مبلغ ۱۵ میلیون تومان ساخته و به روستاهای سرپل ذهاب ارسال شد.

این مسئول ابراز کرد: مابه‌التفاوت مبلغ از طریق خیرین دیگر توسط سپاه استان قزوین تامین شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار