جهاد دانشگاهی به عنوان دستگاهی که علم و كار را با هم تركيب مي‌كند، فعاليت كند

فرماندار شهرستان اقليد بیکاری را یکی از معضلات این شهرستان همانند سایر نقاط کشور برشمرد و از جهاد دانشگاهی درخواست کرد تا برای رفع این مشکل ورود کنند.
کد خبر: ۵۳۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: صالح مشتاقي لار، فرماندار شهرستان اقليد امروز، ۱۲ آذرماه در مراسم افتتاحیه دفتر جهاد دانشگاهی در این شهرستان اقلید كه با حضور رئیس و معاونان این نهاد انقلابی برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهي در راستاي علم و دانش‌اندوزي در همه عرصه‌ها حضور داشته است و زماني كه هنوز بسیاری از دستگاه‌هاي متولي كارهاي علمي را به منصه ظهور نرسانده بودند، جهاد دانشگاهي این کار را شروع کرد و موفق شد.
وی با ابراز خرسندي از افتتاح دفتر اين نهاد انقلابي در شهرستان اقليد، افزود: کارهای علمی و آکادمی را همه دانشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند لذا جهاد دانشگاهی که امروز بنیاد آن در این شهرستان گذاشته می‌شود باید بتواند به عنوان دستگاهی که علم و كار را با هم تركيب مي‌كند، فعاليت كند.
مشتاقی لار، بیکاری را یکی از معضلات این شهرستان همانند سایر نقاط کشور برشمرد و گفت: اگر جهاد دانشگاهی بتواند در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان این شهرستان گام بردارد، قطعاً ما نیز در کنار آن هستیم و آن را یاری خواهیم داد و وظیفه همه دستگاه‌هاست که در این راستا نیز گام بردارند.
فرماندار اقلید با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اداري موظف هستند در بحث اشتغالزایی تلاش کنند، گفت: باید بتوانیم با همکاری یکدیگر علم را به کار تبدیل کنیم.
وی یادآور شد: در عرصه علم پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌ايم و اگر بتوانيم آن را تبديل به كار كنيم ارزشمند است لذا باید در جهت مهارت آموزی بیکاران این شهرستان گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار