ساخت فیلم مستند «جوکر » در کهگیلویه و بویراحمد

آقایی فیلم مستند «جوکر» را از آخرین تولیدات این مرکز معرفی کرد و اظهار داشت: موضوع این فیلم بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان است.
کد خبر: ۵۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 29 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر واحد هنرهای تصویری گفت: فیلم مستند« جوکر» ساخته سجاد ایمانی با موضوع مهاجرت در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

وی افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های این مرکز در سال‌های اخیر حمایت و تمرکز بر امر تولید بوده است و در این زمینه تاکنون آثار خوبی در حوزه‌های مختلف تولید شده‌اند که بسیاری از این تولیدات نیز در جشنواره مختلف حایز رتبه‌های برتر شده‌اند.

اسحاق آقایی اضافه کرد: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بحث تولید آثار هنری و فرهنگی را یک اولویت در کنار اجرای برنامه و موضوع جذب و آموزش هنرمندان می داند و بر این مهم تاکید دارد.

وی با اشاره به تولیدات این مرکز در حوزه فیلم نیز گفت: هنرمندان این استان در بخش تولید فیلم کوتاه و مستند تازه شروع به فعالیت کرده اند و با این وجود توفیقات خوبی داشته اند که در این میان حوزه هنری استان از تولیدات فاخری که در چهارچوب سیاست های حوزه باشد حمایت میکند .

آقایی فیلم مستند «جوکر» را از آخرین تولیدات این مرکز معرفی کرد و اظهار داشت: موضوع این فیلم بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان است.

گفتنی است این اثر مستند که ساخته سجاد ایمانی است به زودی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار