رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری:

بیکاری جوانان را آزار می‌دهد/ استاندار از گروه‌نگری پرهیز کند

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر استان تقریباً در رتبه اول بیکاری در کشور قرار گرفته است، گفت: بیکاری مردم، جوانان و بویژه جوانان تحصیل‌کرده استان را آزار می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 28 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید رحمت‌الله حسینی اظهار کرد: اینکه بخواهیم اولویت‌هایی برای استاندار جدید چهارمحال و بختیاری مطرح کنیم امر مطلوبی نیست بلکه باید اولویت‌های استان در نظر گرفته شود و وی به عنوان یک هماهنگ کننده به آن‌ها بپردازد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله پیش روی چهارمحال و بختیاری بیکاری است و استان تقریباً در رتبه اول بیکاری در کشور قرار گرفته است، افزود: بیکاری مردم، جوانان و بویژه جوانان تحصیل‌کرده استان را آزار می‌دهد.

حسینی با تأکید بر اینکه در قسمت اعظمی از چهارمحال و بختیاری مردم برای آب شرب دچار مشکل هستند، همچنین مسائل زیست‌محیطی نیز در این خصوص بوجود آمده است، ادامه داد: آب یک مسئله امنیتی شده و نگاه امنیتی به آن وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقامات چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون نتوانسته‌اند در برخی مسائل با استان‌های مجاور به یک نتیجه کامل و مناسب برسند و یک اجماع که باید در این زمینه وجود داشته باشد هنوز ایجاد نشده است، بنابراین استاندار فعلی این استان باید بتواند در این حوزه فعالیت جدی داشته باشد و این مسئله را به صورت ملی و با یک دیدگاه باز حل و فصل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: موضوع مهم دیگری که در خصوص این استان بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند همه موارد و مشکلات مطرح شده را تحت‌الشعاع قرار دهد جذب سرمایه‌گذار است، در جذب سرمایه‌گذار استان در رده‌های آخر کشور قرار دارد لذا فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران بزرگ داخلی و خارجی به استان باید سرلوحه کار استاندار جدید باشد.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری باید تلاش کند از بخشی نگری، قوم‌نگری و گروه نگری پرهیز کند، گفت: استاندار فعلی باید جامع‌نگرتر باشد و بتواند این‌گونه مسائل را کاهش دهد.

وی تأکید کرد: همچنین اجرای راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان و دیگر مصوبات سفر ریاست‌جمهور به چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر اولویت‌های استان هستند که باید مد نظر استاندار جدید این استان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار