برنامه‌ریزی برای ورود جوانان به رسانه ملی

کد خبر: ۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ 21 January 2015
استاندار مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای ورود جوانان به رسانه ملی شد و گفت: برای مقابله به حربه دشمن باید زمینه امیدآفرینی در جامعه القاء شود.

به گزارش تابناک - مازندران، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مازندران با گرامیداشت ایام بهمن‌ماه اظهار کرد: مازندران و مازندارنی افتخار دارند که اسلام علوی را پذیرفتند و گواه این موضوع بقاع متبرکه در تمام نقاط استان است.

وی تصریح کرد: رژیم گذشته برای مازندران نقشه تدارک دیده بود اما مردم مازندران در دوران انقلاب هم‌پا با سایر نقاط کشور نقش بسزایی داشتند و گواه این موضوع حماسه 6 بهمن سال 60 بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به رشادت مردم آمل در سال 60 خاطرنشان کرد: مقاومت مردم آمل افتخاری بزرگ برای مردم مازندران است.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در دفاع مقدس حضور پرشور داشتند، افزود: تقدیم 10 هزار و 400 شهید نشان از علاقه‌مندی مردم مازندران به انقلاب دارد.

فلاح با اشاره به اثرگذاری رسانه‌ها در توسعه فرهنگ اجتماعی مناسب اسلامی افزود: رسانه ملی در برابر بسیاری از پدیده‌ها به ویژه پدیده اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ظرفیت بسیاری در تولید دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی، برنامه مستند و یا مناظره و تهیه برنامه آزاد برای بحث و تبادل نظر در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی برای رفع مشکلات اثرگذار است.

استاندار مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای ورود جوانان در عرصه رسانه ملی شد و گفت: برای مقابله به حربه دشمن باید زمینه امیدآفرینی در جامعه القاء شود.

به گزارش فارس، وی با اعلام اینکه رویکرد مدیریت استان توسعه همه جانبه است، تاکید کرد: در این زمینه تلاش داریم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه از انتقاد در رسانه ملی استفاده می‌کنیم، افزود: انتقادها به سمت توسعه استان شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه جوان‌گرایی در رسانه ملی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد جوان‌گرایی در این سازمان انجام نشد.

وی خواستار فعالیت رسانه ملی بدون جناح‌گرایی سیاسی شد و گفت: باید زمینه جلب اعتماد مردم توسط رسانه ملی در استان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار