خدمت‌رسانی 407 خادم در 24 موکب کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۵۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 06 November 2017
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 407 خادم در 24 موکب استان کهگیلویه و بویراحمد به زوار امام حسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید فرج‌الله نظرپور در جمع خبرنگاران به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به زوار و عاشقان اباعبدالله در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال 24 موکب در نجف و کربلا، مرز شلمچه و مسیر یاسوج تا مرز برپا شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از تعداد 24 موکب استان، 7 موکب در نجف اشرف و کربلای معلی، 3 موکب در مرز شلمچه و 14 موکب بین راهی از مسیر یاسوج تا مرز برپا شده است.

وی از خدمت‌رسانی 407 نفر در موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: 163 نفر خادم در موکب‌های عراق، 42 نفر در مرز شلمچه و 202 نفر در موکب‌های بین راهی به زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات ارائه می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه مردم کمک‌ها و نذورات خود برای ایام اربعین را به شماره حساب 8010 بانک ملی واریز کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که نذورات غیرمردمی دارند می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در خیابان جمهوری، روبروی هنرستان اقبال لاهوری- ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار