مولوی؛ شهردار منتخب همدان یک ساله نیست

رئیس شورای اسلامی شهر همدان درباره حضور شهردار همدان در شهر نیز گفت: قرار این بود برای سال اول خانواده شهردار منتخب در تهران حضور داشته باشد ولی برای سال دوم خانواده شهردار همدان باید در شهر همدان حضور داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 30 October 2017
رئیس شورای شهر همدان از آغاز به کار شهردار منتخب همدان در روزهای آینده خبر داد و گفت: شهردار منتخب عمر یک ساله نداشته و حاشیه‌سازان ره به جایی نمی‌رسانند.

به گزارش فارس؛ ابراهیم مولوی اظهار کرد: اقدامات مقدماتی برای معرفی شهردار همدان در استان همدان انجام شده و استاندار همدان نامه معرفی شهردار را به وزارت کشور ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار منتخب همدان برای مصاحبه در وزارت کشور نیز حاضر شده است، افزود: اگر مشکل خاصی در مسیر تایید شهردار همدان پیش نیاید، کار مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان درباره حضور شهردار همدان در شهر نیز گفت: قرار این بود برای سال اول خانواده شهردار منتخب در تهران حضور داشته باشد ولی برای سال دوم خانواده شهردار همدان باید در شهر همدان حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه توافق شده است تا شهردار منتخب همدان روزهای جمعه برای دیدار خانواده خود در تهران حاضر شود؛ اظهار کرد: این امر سبب می‌شود تا شهردار منتخب همدان در ایامی که در همدان هستند تمام وقت خود را در اختیار مدیریت شهری قرار داده و این امر سبب بهبود وضعیت شهر شود.

مولوی در پاسخ به برخی شنیده‌ها مبنی بر یک ساله بودن شهردار همدان نیز گفت: اصلا چنین چیزی نیست و شورای شهر، شهردار خود را برای چهار سال انتخاب کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که شهردار در راستای خدمت، عمران، آبادانی و انجام وظایف خود عمل کند با تمام توان حامی او خواهیم بود و اختلافی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی همدان با اعلام اینکه شورای شهر همدان با قاطعیت از شهردار منتخب حمایت می‌کند، تصریح کرد: برخی سودجویان به دنبال ایجاد اختلاف و حاشیه‌سازی برای شهردار منتخب همدان هستند که به طور قطع این موضوع به نتیجه نمی‌رسد.

وی درباره وضعیت درآمدی شهرداری همدان در سال 96 نیز گفت: امسال وضعیت وصول درآمدهای شهرداری همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش مطلوبی داشته است ولی هنوز قابل قبول نبوده و باید تلاش بیشتری در این زمینه به کار گرفته شود.

مولوی با بیان اینکه شهردار منتخب همدان توان بالایی در زمیه جذب سرمایه‌گذار دارد، تصریح کرد: با حضور شهردار منتخب و تلاش دو برابری در زمینه کسب درآمدها امیدواریم در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار