مدیرکل جدید صداوسیمای اردبیل معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری، «علی ملااحمدی» به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 28 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، صبح شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل صداوسیمای اردبیل، مدیرکل سابق صداوسیمای استان اردبیل به ارتقا پوشش دیجیتال صداوسیما به ۹۲ درصد در سال های اخیر اشاره کرد.

عبدالله مددی به ضرورت دیجیتال سازی ۱۳۰ ایستگاه به ویژه در بخش روستایی استان اشاره و تاکید کرد: امید می رود با تخصیص بودجه های استانی این مهم محقق شود.

وی با اشاره به عملکرد این مجموعه در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تعهد ما هفت هزار دقیقه برنامه بود که سه برابر آن یعنی ۲۱ هزار دقیقه برنامه تولید شد.

مدیرکل سابق صداوسیمای استان افزود: تولید انمیشین به ۱۴ ساعت از سال ۹۱ تا ۹۶ افزایش یافته و در استان اردبیل انیمیشن «شهید مرحمت بالازاده» در حال تدوین است.

مددی به برگزاری شش مراسم عاشورا و تاسوعا در مدت حضور خود در این سمت اشاره کرد و بیان داشت: تولید مستند نیز با رشد محسوس همراه است.

وی با اشاره به رشد مطلوب توسعه فنی استان، اضافه کرد: در پنج سال اخیر بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای استان از محل اعتبارات ملی جذب شده و نزدیک به دو میلیارد تومان اعتبار استانی نیز هزینه شده است.

مددی به فعالیت بسیجی وار صداوسیمای کشور در مقابل رسانه های بیگانه اشاره و تاکید کرد: با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ادارات و نهادها می توانند با صداوسیما مشارکت داشته باشند.

مدیرکل سابق صداوسیمای استان به کسب رتبه برتر سریال سازی در سال گذشته توسط صداوسیمای اردبیل اشاره و تصریح کرد:ساخت سریال صفویه پیشنهاد شده و به دلیل عدم تخصیص منابع استانی عملیاتی نشده است.

وی به ضرورت تامین مالی تولید سریال صفویه تاکید کرد و بیان داشت: در حوزه موسیقی نیز سرود «نقاب ابلیس» تولید شده است.

مددی افزود: خبر شبکه سبلان ۹۳.۵ درصد و برنامه های شبکه سبلان بیش از ۷۰ درصد مخاطب دارد و توانستیم عملکرد مقبولی در جذب مخاطب داشته باشیم.

مدیرکل سابق صداو سیمای استان تاکید کرد: مرکز اردبیل توانسته در طول فعالیت خود رتبه های برتر حوزه های مختلف نویسندگی، تهیه کنندی و تولید برنامه را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در صداو سیما خدمت به عموم مردم است، اضافه کرد: قبول مسئولیت، قبول خدمت گذاری برای مردم و رضایت خدا است.

مدیرکل سابق صداوسیمای استان توجه به مقاصد عالی رسانه را ضروری دانست و خواستار توجه مدیریت جدید به آن شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار