صدور ۶۱۵میلیارد ریال جریمه برای متخلفان طرح اربعین استان کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور جریمه ۶۱۵ میلیارد ریالی برای متخلفا اقتصادی طرح اربعین در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 23 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، با اشاره به اجرای طرح نظارتی اربعین از ابتدای ماه محرم در استان کرمانشاه گفت:  از ابتدای ماه محرم و به منظور آماده سازی بستر های امن اقتصادی در سطح استان در مسیر زوار اربعین حسینی (ع)،   اقدام به کنترل و نظارت کلیه واحد های صنفی و خدماتی در حوزه صلاحیت ها و وظایف محوله تعزیرات حکومتی کردیم.

 وی تصریح کرد: به منظور مقابله با هرگونه تخلف احتمالی از سوی این واحد ها توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی و ادارات نظارتی بصورت اعزام گشت های سیار مشترک تدبیر شده 
است و گشت های سیار این اداره کل علاوه بر بازرسی‌های نوبه‌ای بطور محسوس بر مراکز خدماتی از جمله زائر سرا ها، هتل ها، رستوران های بین راهی، بازار و فروشگاه های سطح شهر و ... نظارت جدی خود را با تعامل و همکاری ادارات نظارتی در این ایام اجرا و در صورت مشاهده تخلف  برخورد قاطع و سریع داشته و اعمال قانون خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به بازدید از موکب های مسیر زوار، گفت: این نظارت ها به منظور پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی و سلامت کالا و خدمات ارائه شده به زوار محترم است  و تا چند روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی  به جزئیات پرونده ها متشکله در مهر ماه و طرح اربعین امسال نیز اشاره کرد و گفت:  تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی یک هزار و ۱۳۸ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که متخلفان علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶۱۵ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۲۹ هزار و ۸۵۸ ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

جودکی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار