مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خبر داد

صدور حکم انتصاب 23 شهردار در کردستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: حکم انتصاب 23 شهردار شهرهای این استان تایید و صادر شد و 3 شهردار منتخب نیز در انتظار تایید صلاحیت خود هستند.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 22 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، جمشید اسدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: هم‌زمان با شروع بکار شوراهای اسلامی دوره پنجم، 26 شهردار از سوی شورای شهرهای تابعه استان انتخاب و معرفی شدند که اکنون حکم انتصاب 23 نفر از آنان صادر شده است.

وی گفت: شهردار سنندج به عنوان شهر مرکز استان از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب و به استانداری کردستان معرفی شد و استانداری نیز، مدارک و سوابق خدمتی وی را به وزارت کشور جهت تایید نهایی و ابلاغ حکم انتصاب ارسال کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تصریح کرد: تاکنون نتیجه نهایی در خصوص تایید صلاحیت شهردار سنندج از سوی وزارت کشور به استانداری اعلام نشده اما طبق مذاکرات انجام شده این حکم به زودی تایید و صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه کردستان دارای 29 شهر است، گفت: تاکنون اعضای شوراهای اسلامی 26 شهر شهرداران خود را انتخاب و به استانداری معرفی کرده‌اند اما اعضای 3 شهر کامیاران، کانی‌دینار و چناره مریوان هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

اسدی افزود: استانداری کردستان صلاحیت 23 شهردار را تایید و حکم 10 شهردار را ابلاغ کرد و شهرداران بیجار و بوئین بانه نیز در دست بررسی است اما این نهاد به شهردار منتخب شورای اسلامی دهگلان جواب منفی داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار