برپای نمایشگاه عکس تاریخ ورزش

نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان از 26 مهرماه همزمان با روز تربیت‌بدنی در همدان برپا و تا 4 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات دایر است.
کد خبر: ۵۰۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 16 October 2017
دومین نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان با هدف معرفی پیشینه تاریخ ورزش در همدان برپا می‌شود.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ و ورزش همدان در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات با به نمایش گذاشتن 500 عکس برپا می‌شود.

این نمایشگاه که با هدف نگاهی مستند به تاریخ ورزش و یادی از پیشکسوتان ورزش همدان به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور و همکاری معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان برپا می‌شود.

نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان از 26 مهرماه همزمان با روز تربیت‌بدنی در همدان برپا و تا 4 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات دایر است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعات 9 الی 13 و 15:30 الی 17:30 برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در خصوص برپایی نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش همدان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی پیشینه تاریخ و ورزش همدان و یادبود پیشکسوتان ورزش همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 100 قطعه عکس و سند تاریخی از ورزش همدان به صورت چاپ شده به نمایش عموم گذاشته می‌شود، افزود: 400 قطعه عکس و سند نیز به صورت دیجیتال در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

علیرضا تلکو تأکید کرد: تاریخ عکس و اسناد ورزش همدان که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند مربوط به سال‌های 1300 الی 1360 است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با بیان اینکه در این نمایشگاه تصاویری از رشته‌های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته می‌شود، عنوان کرد: عکس‌های این نمایشگاه به همت پیشکسوتان ورزش استان جمع‌آوری‌شده است و امیدواریم سایر رشته‌هایی که تصاویر کمتری دارند همکاری‌های لازم انجام شود تا این بخش نیز در آرشیو ملی ایران تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار