فارس با گذشته فرق کرده است؛ امنیت برفرار است

رئیس کل دادگستری استان گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی استان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است .
کد خبر: ۵۰۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 09 October 2017
علی القاصی‌مهر در نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضایی استان فارس، ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی است تا از تلاش ها و رشادت های کارکنان این نیرو تقدیر و تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه خدوم نیروی انتظامی به جامعه اسلامی از جهات مختلف قابل توجه است، تصریح کرد: اگر امروز آرامش در جامعه حکم فرماست، اگر همه دستگاه ها و نهادها کارکردهای خود را به خوبی انجام می دهند و اگر مردم در امنیت کامل زندگی می کنند، مرهون زحماتی است که ماموران نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت انجام می دهند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به رویکرد اجتماعی و مردمی پلیس، افزود: مفتخریم که امروز پلیس ما یک پلیس اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری و دارای رویکردی اجتماعی است.

القاصی مهر تاکید کرد: خوشبختانه با همتی که در مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد و مدیریت خوب و مناسب سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان، امنیت بسیار خوبی در سطح استان فراهم است.

وی به برگزاری چندین انتخابات و مراسم عزاداری ایام محرم در امنیت کامل در سطح استان اشاره کرد و گفت: وضع امروز استان با گذشته متفاوت است و در حال حاضر مشکل خاص امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان فارس به دستگیری و شناسایی عامل سرقت‌های بانک استان‌های فارس و اصفهان، توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس اشاره کرد و افزود: این موفقیت با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی و با رویکردی علمی و تحقیقاتی به دست آمد.

القاصی مهر گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی استان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار