شهردار جدید تا پایان مهر رسما کارش را آغاز می‌کند /هر گونه بی احترامی نسبت به دیگر اعضای شورا منجر به ایجاد مشکلات در فضای شورا خواهد بود

عضو شورای شهر تبریز در رابطه با مسائل مربوط به عدم امضای صورت جلسه انتخاب شهردار توسط برخی از اعضای شورا را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 07 October 2017
فریدون بابایی اقدم  در رابطه با مسائل مربوط به عدم امضای صورت جلسه انتخاب شهردار توسط برخی از اعضای شورا اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهردار در تبریز و تعیین فرد منتخب روال جلسات شورای شهر بدین گونه است که صورت جلسه هر جلسه در جلسه بعدی امضا می‌شود که جلسه بعد از انتخاب شهردار مصادف با عاشورای حسینی شد و شورا جلسه‌ای بعد از انتخاب شهردار برگزار نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق روال برنامه‌ای شورای شهر صورت جلسات هر جلسه در جلسه بعدی توسط دبیر به امضای تمام اعضا در می‌آید، ابراز کرد: متاسفامه بعد از انتخاب شهردار تبریز به علت تعطیلی روز یکشنبه امکان کنار هم آمدن اعضا نبود و باعث شد روند اداری و قانونی و تکمیل صورت جلسه و ارسال به وزارت کشور با تعلل چند روز روبه‌رو شود.

عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: البته صورت جلسه انتخاب شهردار همراه با پیوست‌نامه به فرمانداری تبریز ارسال شده و طبق پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار وصول شده است.

وی ادامه داد: همچنین شهردار منتخب به همراه حراست شهرداری برخی نامه‌ها و مدارک لازم جهت امضا را آماده کرده و در مجموع اقدامات اولیه در  انتخاب شهردار طی شده است.

بابایی اقدم بیان داشت: امروز و یا نهایتاً فردا صورت جلسه توسط اعضای ۱۳ نفره شورا امضا شده و به وزارت کشور ارسال خواهد شد تا در سریع‌ترین زمان حکم شهردار منتخب ابلاغ شود و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر صورت جلسه توسط برخی اعضا امضا نشده و تا به امروز نگه داشته فقط به دلیل این است که می‌خواهیم شهردار،  منتخب تمام اعضای ۱۳ نفر باشد، ادامه داد: هر گونه بی‌احترامی نسبت به دیگر اعضای شورا منجر به ایجاد مشکلات در فضای شورا خواهد بود در حالی که اعضای شورای پنجم در تعامل، همکاری و وحدت کلمه با یکدیگر هستند.

عضو شورای پنجم تبریز افزود: با امضای صورت جلسه توسط اعضا  بلافاصله آن به وزارت کشور ارسال شده و امیدواریم شهردار تا پایان مهرماه کار خود را رسماً آغاز خواهد کرد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار