باید ادارات و دستگاه های اجرایی در فریدونکنار مستقر شوند

دکتر مهرداد ابراهیمی با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی سرویس دهی خاص امور مرتبط حوزه خود را پوشش می هند و فعالیت مطلوبی دارند، افزود: خلا 15 اداره در فریدونکنار محسوس است.
کد خبر: ۵۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 20 June 2015
به گزارش تابناک دکتر مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار در آیین افتتاح نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار با بیان اینکه تکمیل روند خدمات رسانی در دولت تدبیر و امید در فریدونکنار ستودنی است، اظهار کرد: باید ادارات و دستگاه های اجرایی در فریدونکنار مستقر شوند.


فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه با افتتاح نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار خدمات خوبی به شهروندان ارائه می شود، تصریح کرد: ایجاد ترمینال مسافربری یکی از نیازهای مهم شهروندان و مجموعه مدیریتی شهرستان فریدونکنار است.


وی با ابراز نارضایتی از عدم ایجاد پایانه مسافربری در فریدونکنار، بیان کرد: دانشجویان، طلبه ها، کارمندان، سربازان، بازاریان، زائران و همه شهروندان فریدونکنار از داشتن ترمینال مسافربری محروم هستند که موجب نارضایتی مردم می شود.


ابراهیمی با اشاره به اینکه برای مدیریت وضعیت موجود همکاری خوبی از طرف مسئولان بندر و پایانه ها تحقق یافت، خاطرنشان کرد: با استقرار نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار مشکلات این حوزه یکی پس از دیگری برطرف می شود.


وی با ابراز رضایت از همکاری و همت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران، اظهار کرد: توسعه فضای فیزیکی و توانمندسازی نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار باید در دستور کار باشد.


ابراهیمی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی در فریدونکنار باید برای توسعه شهرستان وقت بیشتری صرف کنند، خاطرنشان کرد: همدلی و برنامه ریزی جدی و دقیق باید در دستور کار مدیران ادارات شهرستان باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار