نقش آفرینی صدا و سیما در تعامل بین دستگاه ها

بیان تلاش، خدمات و ظرفیت‌های هر دستگاه توسط صدا و سیما، بیان کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.
کد خبر: ۴۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مدیر کل صدا و سیمای فارس و جمعی از مدیران این مرکز با تبادار استاندار فارس دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید به وی، آمادگی رسانه استانی برای همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه بخش مدیریت ارشد استان را اعلام کردند.

استاندار فارس در این دیدار با مهم توصیف کردن فرهنگ و مقوله‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صدا و سیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیر گذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوب برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است.

تبادار، توجه به معیشت مردم و رونق اقتصاد با هدف ارتقای توانمندی‌های فارس را یکی از دغدغه‌های خود برشمرد و خطاب به سرمایه گذاران داخلی و خارجی تصریح کرد: برای سرمایه گذاری امن در استان از همه نوع حمایتی برخوردار هستند.

نماینده دولت در استان فارس شناسایی ظرفیت‌های استان و انعکاس هوشمندانه آن ها توسط رسانه را یکی از مهمترین راه‌های جذب سرمایه گذار در این نقطه از کشور اعلام کرد و از دست اندرکاران رسانه استانی خواست برای بیان و نمایش قابلیت‌های استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

تبادار خبر و اطلاع رسانی و استفاده از آن توسط مدیران استانی را مهم توصیف کرد و گفت: بیان تلاش، خدمات و ظرفیت‌های هر دستگاه توسط صدا و سیما بیان کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.

وی، نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و افزود: در سایه نشاط، امید و شادابی است که آموزه‌های دینی به نحو مطلوب آموخته و در رفتار افراد نهادینه می‌شود.

در آغاز این نشست سهرابی مدیر کل صدا و سیما فارس با اشاره به آمادگی صدا و سیما برای همکاری همه جانبه با مدیریت ارشد استان از توانمندی و ظرفیت کم نظیر صدا و سیما در حوزه‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص، امکانات و زیرساخت‌های گستره نفوذ و توانمندی برنامه سازی سخن گفت.

 وی افزود: این قابلیت‌ها در خدمت توسعه استان، مردم استان فارس و در اختیار مسوولان برای پیشبرد آن‌ها در حوزه ماموریت شان است.

 مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به میزان ۷۳ درصدی بیننده و ۷۹ درصدی رضایت آنان از سیمای فارس و همچنین ۳۳ درصد شنونده رادیوی این استان و اعتماد مخاطبان به حوزه اطلاعات و اخبار از فعالیت‌های جدید گسترده این مرکز در فضای مجازی خبرداد و افزود: صدا و سیما افتخار دارد که امین مردم و معتمد مسئولان است و برای رونق بخشی به اقتصاد مردم استان در بخش‌های مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار