برگزاری سوگواره‌ بصیرت عاشورایی در30بقعه متبرکه ایلام

مدیرکل اوقاف استان ایلام گفت: با توجه به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ٢حرکت قیام و دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب تشییع برگزار می شود
کد خبر: ۴۹۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 22 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین حسن شهیدی اظهار کرد:با توجه به تقارن دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ٢حرکت قیام و دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب تشییع برگزار می شود.

وی گفت: در این راستا ویژه برنامه‌هایی اندیشیده شده  که در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۰ بقعه متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

شهیدی فضاسازی و سیاه پوش کردن بقاع متبرکه، برگزاری مراسم عزای حسینی(ع)، همایش ویژه بانوان, همایش لبیک یا حسین(ع)، خیمه های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی در جوار امامزادگان را از جمله برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی برشمرد.

وی قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و سینه زنی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، نشست های ختم و تفسیر قرآن، تهیه و پخش بروشور و کتابچه با موضوع وقف نامه های امام حسین(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) را از دیگر برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اماکن متبرکه این استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار