ووشوکاران برتر استان ایلام معرفی شدند

رقابت های ووشو استان ایلام در رده های مختلف سنی با قهرمانی تیم ایلام به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 16 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیات ووشو استان ایلام گفت: این مسابقه ها در رشته ساندا و با شرکت 150 ووشوکار از شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، دهلران، ملکشاهی ، چرداول و مهران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری (انتخابی تیم ملی) در محل خانه ووشو ایلام برگزار شد.
 
عبدالرحمن غلامی افزود: در پایان این مسابقات و در رده بندی تیمی شهرستان ایلام مقام اول، چرداول و ایوان بطور مشترک عنوان دوم و مهران نیز مقام سوم این دور از رقابت ها را کسب کرد.
 
وی تاکید کرد: تیم ها و افزاد برتر رده های سنی مختلف به اردوی انتخابی استان جهت گزینش نهایی دعوت شده و به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.
 
رئیس هیات ووشو ایلام یادآور شد: مسابقه های ووشو بخش ساندا قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان آبان ماه 96 در استان خراسان رضوی و رقابت های رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بهمن ماه امسال در استان زنجان برگزار خواهد شد.
 
بیش از 700 نفر از جوانان و نوجوانان ایلامی هم اکنون در رشته رزمی ووشو فعالیت می کنند و سال گذشته 11 نفر از این افراد به اردوهای مختلف تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران در بخش های آقایان و بانوان دعوت شدند که بیانگر پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار