مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی:

رسانه‌های جمهوری آذربایجان نقش موثری در معرفی تبریز ۲۰۱۸ ایفا کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌های جمهوری آذربایجان می‌توانند در معرفی و تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ نقش اثرگذار داشته باشند.
کد خبر: ۴۸۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 31 August 2017
به ‌گزارش تابناک تبریز، مرتضی آبدار ظهر امروز، پنجشنبه 9 شهریورماه در جمع مدیران و خبرنگاران رسانه‌های جمهوری آذربایجان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت چشمگیر گردشگری جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر، رسانه‌های این کشور می‌توانند در معرفی و تبلیغ تبریز 2018 نقش اثرگذار داشته باشند و با توجه به اینکه سال 2019 باکو پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است رسانه‌های تبریز و استان نیز می‌توانند عهده‌دار معرفی و تبلیغ این رویداد باشند.

وی افزود: میراث غنی فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی متنوع تبریز و استان می‌تواند از طریق رسانه‌های جمهوری آذربایجان هر چه بیشتر معرفی شود که این امر می‌تواند در جذب گردشگران آذربایجانی و نیز هدایت سایر گردشگران ورودی به این کشور به تبریز نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به ثبت 2 اثر جهانی از استان در فهرست یونسکو و ثبت تبریز به‌عنوان شهر جهانی فرش دستباف گفت: برای استفاده از این عناوین بین‌المللی در جذب گردشگران، نیاز داریم تا از تعاملات بین‌المللی در حوزه رسانه بهره کافی ببریم که این امر با برگزاری چنین برنامه‌هایی محقق خواهد شد.

"طاهر آیدین اوغلو" سرپرست این گروه در این نشست با اشاره به جذابیت‌های بی‌شمار تبریز اظهار کرد: آمده‌ایم تا زیبایی‌های دیده‌شده و نشده تبریز را از قاب قلم و دوربین در جمهوری آذربایجان به تصویر بکشیم، زیبایی‌هایی که هر کدامشان برای ما بسیار خوشایند است.

وی در پایان گفت: لازم است رویدادهایی با محوریت اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و تاریخی فی‌مابین تعریف شود تا از این طریق، گام‌هایی در راستای توسعه گردشگری و تبریز 2018 برداشته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار