61.6 درصد جمعیت استان قزوین مشمول دریافت سهام عدالت هستند

معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قزوین گفت: 765 هزار و 531 نفر معادل 61.6 درصد جمعیت استان مشمول دریافت سهام عدالت هستند.
کد خبر: ۴۸۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین فهیمه لزگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان سهم شهرستان های استان قزوین از کل مشمولان این طرح به لحاظ جمعیت در شهرستان قزوین 47.1 درصد،تاکستان 15.2،بوئین زهرا 16.5،البرز 12.4 و آبیک 8.7 درصد بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره 10 ساله اقساط طرح توزیع سهام عدالت 29 اسفند سال 94 به پایان رسیده است،یادآور شد: با توجه به تصویب شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و در راستای ساماندهی طرح یاد شده، سازمان خصوصی سازی با کمک دبیرخانه های استانی سهام عدالت اقدام هایی را باید به انجام برسانند.
وی ادامه داد: اعلام سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir، اعلام افراد قطعی شده سهامداران (مشمول و عدم مشمول بودن فرد و اعلام وضعیت متوفی بودن مشمولان)، ارائه صورتحساب تسویه اقساط به مشمولان سهام عدالت، ثبت شماره شبای مشمولان، صدور قبض جهت پرداخت اقساط تسویه نشده و نیز امکان پرداخت الکترونیکی به حساب سازمان خصوصی سازی نزد بانک ملی از جمله این اقدام ها است.
لزگی با اشاره به اینکه تا پایان سال 94 برای خانوار زیر پنج نفر ارزش سهام تصفیه شده از محل سود هر یک به میزان پنج میلیون و 330 هزار ریال بوده است،اضافه کرد: افرادی که مایل به رساندن سهم خود به میزان از پیش تعیین شده یعنی 10 میلیون ریال هستند، می توانند با دریافت قبض از سامانه samanese.ir و مراجعه به شعب بانک ملی، مابقی آن را به هر میزان که مایل بودند، واریز کنند.
به گفته وی، افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند نیازی به واریز مابقی وجه سهام خود را ندارند زیرا پیش از این از تخفیف 50 درصدی از سوی دولت برخوردار بوده اند.
وی با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت باید با مراجعه به شعب بانک های عامل، استفاده از دستگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و یا تلفن بانک شماره شبا برای حساب خود دریافت کنند،در پایان افزود: مشمولان سهام عدالت باید برای هر یک از افراد خانوار خود شماره حساب شبا جداگانه ای ثبت کنند زیرا سود سهام مانند یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار