مهم ترین کار شورا تقویت نهاد شوراست

استاندار فارس با بیان این که اعتبارات دولتی به همه روستاها تخصیص می یابد، گفت: در تخصیص اعتبارات بین شهر و روستا هیچ تفاوتی قائل نخواهیم شد و اعضای شوراها باید به خوبی آموزش ببینند و با تسلط کامل به قانون حقوق حوزه خود را مطالبه کنند.
کد خبر: ۴۸۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 24 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید محمدعلی افشانی  در آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی روستایی استان فارس که به صورت نمادین در شهرستان سپیدان برگزار شد، افزود: شورای روستا به عنوان اولین سلول تمدنی است که جمع این سلول ها پیکر جامعه را تشکیل می دهد و نقش مهمی در بهبود وضعیت عمومی مردم در آینده دارند.
استاندار فارس خطاب به اعضای شوراهای اسلامی روستاها گفت: شما نمایندگان انسان هایی کم توقع، پرکار و مولدی هستید که همواره تولید می کنند و دیگران مصرف می نمایند.
افشانی افزود: روستائیان و عشایر نقش بارزی در تولید ناخالص کشور و همچنین تامین مواد پروتئینی و محصولات کشاورزی دارند.
وی ادامه داد: هر انسانی که احساس مسئولیت داشته باشد باید اولویت نخست وی، توجه به روستائیان و تولید کنندگان باشد و این مهم وظیفه همه است.
استاندار فارس با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، گفت: خوشبختانه انتخابات در استان بدون هیچگونه حاشیه امنیتی و با رعایت حقوق مردم برگزار شد که حاصل آن تشکیل شوراهای فعلی شهر و روستا است.
افشانی خطاب به اعضای شوراهای روستا گفت: مهم ترین کار شما تقویت نهاد شورا بوده و باید به گونه ای رفتار کنید که همه مردم چه آنهایی که به شما رای داده اند و چه آنهایی که به شخص دیگری رای داده باشند به شما اعتماد داشته باشند چرا که شما نمایندگان همه مردم هستید.
وی ادامه داد: شوراها باید بر مصوبات خود نظارت کامل داشته باشند و ما نیز بر حسب وظیفه شوراها را تقویت خواهیم کرد.
شهرستان سپیدان در فاصله 80 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار