جریمه ۳۰ درصدی عدم ارائه اظهارنامه های مالیاتی در استان یزد

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به آخرین زمان ارسال اظهارنامه های مالیاتی گفت: عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در استان یزد جریمه ۳۰ درصدی مالیات به همراه دارد.
کد خبر: ۴۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 13 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛منوچهر اسدی، مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به زمان تعیین شده، آخرین زمان ارسال و ارائه الکترونیکی در استان یزد 31 تیرماه اعلام شد.

 

وی افزود: این زمان برای ارائه اظهار نامه های مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای سال 95 است که این مهلت تمدید نمی شود و افراد و صاحبان مشاغل بایستی به این زمان توجه داشته باشند واقدام کند.

 

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد تصریح کرد: صاحبان مشاغل می توانند با ارائه اظهارنامه های خود از هرگونه معافیت برای اشخاص حقوقی استفاده کنند و در صورتی که این اظهارنامه ها را ارائه نکنند جریمه ای معادل 30 درصد مالیات به آنها تعلق می گیرد و نابخشودنی است.

 

اسدی در پایان گفت: این افراد تا پایان تیرماه می توانند عملکرد خود را ارسال کنند و با مراجعه به سایت www.TAX.GOV.IR از اخبار بیشتر در این خصوص اطلاع پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار