استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

برای تبریز 2018 بالای 1000 میلیارد تومان باید هزینه شود/جو عدم پذیرش سرمایه گذاری در استان به هیچ عنوان وجود ندارد/2018 فقط برای تبریز نیست و باید در سطح کل استان از میهمانان پذیرش گردد/اولین دغدغه ما مسائل اعتقادی و مذهبی است ولی کاسه داغ تر از آش نمی شویم و مردم را بیشتر از حدود شرع محدود نمی کنیم

نشست بررسی راهکارهای مشارکت بخش خصوصی در رویداد تبریز 2018 سه‌شنبه 13 تیر در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 04 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تبریز به عنوان مرکز پایتخت فرش دستباف ایران معرفی  شده است، افزود، ما دولتی ها وظیفه خود را در انتخاب تبریز به این عنوان انجام داده ایم و امروز بخش خصوصی باید وارد عمل شود و از این فرصت بهره ببرد.

وی تاکید کرد: برای تبریز 2018 قریب به دو سال زحمت کشیده شده است و امروز باید بخش خصوصی وارد شده و حداکثر بهره برداری را ازاین موضوع را برای شهر واستان برده شود.


شروع 2018 از تاریخ 96/10/10
 
 
استاندار آذربایجان شرقی خبرداد: تبریز 2018 ازتاریخ دهم دی ماه امسال شروع می شود و برای تبریز 2018 بالای 1000 میلیارد تومان باید هزینه شود.
 

وی اذعان داشت: حدود 80 هزار نفر در عید امسال از استان به مسافرت رفته اند؛ تورهای استان نیز باید و به تناسب خروج مسافرین از استان در جهت ورود مسافرین فعالیت کنند.

وی متذکر شد، به علت مشکلات به وجود آمده در روابط با کشور عربستان، برای 2018 باید جایگزین مناسب برای آن کشور پیدا کنیم.

جبارزاده تشریح کرد: موضوع گردشگری می تواند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: ادعا داریم جو عدم پذیرش سرمایه گذاری در استان به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی تاکید کرد:2018 فقط برای تبریز نیست و باید در سطح کل استان از میهمانان پذیرش گردد

سهم ما از بازار مسافرین خارجی چقدر است؟
 
جبارزاده تصریح کرد: برخی شنیده ها حاکی از این است که تورهایی که برای تهران از خارج کشور مسافر می آورند از گران ترین تورهاست وهزینه هایی بالغ بر ،30،40هزار دلار از هر نفر دریافت می کند.

جبارزاده با اشاره به اینکه در سال 97 در هر ماه یک رویداد بزرگ در تبریز برگزار می شود، افزود، بخش عمده ای از نمایشگاه تبریز در سال 97 به صورت بین المللی برگزار شود.

جبارزاده اذعان کرد،در تابستان 95 برای مسافرین در هتل ها دنبال مکان می گشتیم ولی در هتل ها جای خالی وجود نداشت و مجبور بودیم مسافران را به مسافرخانه ها هدایت کنیم.

وی متذکر شد،تورهای استان در 30 استان کشور نمایندگی داشته باشند و از هر شهر کشور برای تبریز مسافر بیاورند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد،پروازهای داخلی و خارجی در تبریز افزایش یابد و باید
ایرلاین ها مسافرین را با تاخیرهای چند ساعته اذیت نکنند.

وی اضافه کرد،توریسم مساوی اشتغال و تبادل فرهنگ هاست و زمانی که توریسم بتواند منابع مالی برای کشور بیارود، آن موقع ارزش توریسم مشخص می شود.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های اجرای تک نوازی در رستوران های بین راهی اظهار داشت:اولین دغدغه ما مسائل اعتقادی و مذهبی است ولی کاسه داغ تر از آش نمی شویم و مردم را بیشتر از حدود شرع محدود نمی کنیم.

وی تشریح کرد،یکی از دانشگاهها، ترجیحا دانشگاه تبریز و فنی حرفه ای در حوزه رستوران داری وارد عمل شوند و آموزش های لازم را برای کارکنان رستوران ها داده شود.

جبارزاده به آژانس های مسافرتی هشدار داد:هر آژانسی که تور به بیرون از استان می برد، اگر نتواند به داخل استان نیز تور وارد کند با مشکلات آتی روبرو خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار