1000 دانش آموز در زنگ کار، لباس کار به تن می کنند

1000 دانش آموز منتخب در سومین جشنواره دانش آموزی زنگ کار در ابتدای فصل تابستان لباس کار به تن می کنند و راهی بازار کار می شوند.
کد خبر: ۴۴۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 29 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسن سلطانی مدیر فرهنگسرای غدیر با بیان این خبر از اجرای سومین دوره زنگ کار خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره زنگ کار برای سومین سال پیاپی، بین 500 مدرسه توزیع گردید که از این تعداد 240 مدرسه آمادگی خود را برای حضور در طرح اعلام کردند.
سلطانی افزود: از 240 مدرسه 7 هزار دانش آموز برای حضور در طرح زنگ کار اعلام آمادگی کردند و از این تعداد 1000 نفر برای مشارکت در طرح منتخب شدند که به همراه خانواده هایشان در مراسم آغازین طرح حضور خواهند یافت.
مدیر فرهنگسرای غدیر به اهداف و رویکردهای جشنواره زنگ کار اشاره کرد و گفت: توجه به ارزش کار در بین عموم مردم بخصوص دانش آموزان، تقویت روحیه ی خودباوری و اعتماد به نفس در بین نوجوانان ، جهت دهی دانش آموزان به مشاغل تولیدی و فنی و شرکت های دانش بنیان از اهداف این طرح است.
وی با اعلام برگزاری مراسم آغازین طرح زنگ کار در سالن شهدای کارگران، اظهار داشت: 1000 دانش آموز منتخب به همراه خانواده هایشان روز جمعه 9 تیرماه در مراسم آغازین جشنواره زنگ کار حضور خواهند یافت تا روحیه اینکه فصل تابستان فصل کار و کوشش است در بین دانش آموزان ترویج و گسترش یابد.
سلطانی تصریح کرد: در این مراسم 20 شغل بصورت نمادین انتخاب شده تا مادران دانش آموزان لباس متناسب با آن مشاغل را به تن فرزندان خود می پوشانند و با این عمل انگیزه فرزندان خود را برای حضور در بازار کار ارتقا داده و روحیه خودباوری را در آنها ایجاد کنند.
مدیر فرهنگسرای غدیر تأکید کرد: از این طرح در سالهای قبل استقبال خوبی شده است و در روحیه دانش آموزان شرکت کننده اثرات خوبی داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار