اعلام وصول لایحه مناطق آزاد در مجلس

کد خبر: ۴۳۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 07 June 2017
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه مناطق آزاد جدید تجاری در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

شکور پورحسین، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد:  منطقه آزاد تجاری از مطالبات مهم و اساسی استان اردبیل بوده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق این موضوع هستند.


وی با بیان اینکه لایحه یک فوریتی منطقه آزاد تجاری با تلاش‌های فراوان و با وجود مخالفان جدی در مجلس به تصویب رسیده است، افزود : خوشبختانه برنامه ششم توسعه و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان اسناد کلان بر تصویب کامل آن تأکید شده و دولت را مکلف به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم می‌کند .  


نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز به عنوان محدوده مناطق آزاد تجاری مشخص شدند ولی اخیرا اصلاندوز از این محدوده خارج شده و با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته امیدواریم این شهر نیز جزو مناطق آزاد تجاری محسوب شود .


 پورحسین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بندر خشک اصلاندوز، منطقه آزاد تجاری برای توسعه همه جانبه منطقه بسیار ضروری بوده و با انجام رایزنی‌های لازم درصدد الحاق این منطقه به مناطق آزاد تجاری استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار