نماینده ولی فقیه در استان البرز:

آمریکا آنقدر وقیح است که هنوز تهدید می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تهدید همراه با توافق از بی‌منطقی و وقاحت طرف مقابل است.
کد خبر: ۴۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 03 June 2015
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی طی اظهار نظری درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: اگر مسئولان می‌خواهند به راستی پیرو خط امام باشند باید بدون چون و چرا از مقام معظم رهبری پیروی کنند و رهبری در مقابل مذاکره و رابطه با آمریکا، استوار و مستحکم می‌گوید که آنها قابل اطمینان نیستند.
وی با بیان اینکه آمریکا آنقدر وقیح و بی‌منطق است که در طول روند مذاکرات به تهدیدهای خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: استکبار جهانی با رفتار و تحرکاتی که با گفتارش در تناقض است بر غیر قابل اطمینان بودن خود صحه می‌گذارد و رهبری معظم انقلاب در برابرش مانند بنیانگذار جمهوری اسلامی، موضعی منفی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: امام خمینی (ره) در اوج سیاست و اقتدار، هرگز از عمل کردن به وظایف شرعی خود کوتاهی نکرد و بحث عبودیت و بندگی آنقدر در وجود وی نهادینه شده بود که از هیچ قدرت و جایگاهی ترسی به دل راه نمی‌داد و در خانه ساده گلی خود می‌گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و من در دهان دولت استکبار می‌زنم.
وی افزود: امروز پیرو راستین خط معمار کبیر انقلاب باید ولایتمدار و گوش به فرمان رهبری باشد، چراکه مقام معظم رهبری پای خود را در جای پای ایشان گذاشته و همان‌گونه استکبار ستیز و در تقابل با ظالمان است.
امام جمعه کرج تبیین کرد: اکنون شاهد نتیجه دادن افکار و خط مشی امام در تمام جهان و میان آزادی‌خواهان عالم هستیم و ابهت استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار به دست ایشان شکست و هویت پوشالی‌اش نمایان شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان متذکر شد: کینه دشمنان انقلاب هرگز از بین نخواهد رفت، این ما هستیم که باید هوشیاری و اقتدار خود را برای پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار