راه‌اندازی فاز نخست فولاد آلیاژی ملایر

فاز نخست کارخانجات فولاد آلیاژی ملایر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 17 May 2017
فرماندار ویژه ملایر گفت: فاز نخست کارخانجات فولاد آلیاژی ملایر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه‌اندازی و پنج سال تعطیلی این واحد تولیدی به چرخه تولید و اشتغال باز می‌گردد.

عبدالعظبم رضایی در ملایر با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ملایر با پیگیری نمایندگان مجلس و استاندار همدان بعد از 5 سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبری و نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" در راستای تحقق این شعار با پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر امروز 27 اردیبهشت ماه مجدد به چرخه تولید بازگشت.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در سطح کشوری افزود: موانع و‌ مشکلات این واحد بزرگ صنعتی در ستاد تسهیل پیگیری و برطرف شده و ‌با حضور مدیریت جدید تیم فنی و تخصصی برای راه‌اندازی مجدد این واحد تشکیل شده است.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی مجدد این طرح تخصیص یافته و فردا با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

وی راه‌اندازی مجدد واحد صنعتی ذوب آهن آلیاژی ملایر را نویدبخش رونق اشتغال جوانان ملایری دانست و افزود: بازگشت مجدد این واحد صنعتی بزرگ شهرستان به چرخه تولید گامی مؤثر در راستای تحقق شعار رهبری و رشد و توسعه تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان این شهر است.

رضایی اشتغال اولیه این واحد بزرگ صنعتی را 500 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه تکنولوژی و دستگاه‌های این شرکت در پنج سال گذشته دچار فرسودگی شده بود برای احیای مجدد این واحد با تلاش استاندار و نماینده مردم ملایر در مجلس مبلغ 30 میلیارد ریال از سوی دولت به این طرح اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار