در دیدار مدیران میراث فرهنگی البرز با نماینده ولی فقیه مطرح شد

ضرورت رفع کمبودهای گردشگری البرز با مدیریت جهادی

خطیب جمعه کرج خطاب به مدیران میراث فرهنگی البرز گفت: اگر احساس کردید حضور ما در حوزه میراث فرهنگی گره گشا است، حاضریم در رفع موانع و مشکلات میراث فرهنگی استان گام برداریم.
کد خبر: ۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 02 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: عبدالناصر دمیرچی در دیدار با آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج طی سخنانی اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که ظرفیت‌های تولیدی صنایع دستی استان در وضعیت خوبی قراردارد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان البرز، بیان داشت: افزود: محور کرج -چالوس، کاخ مروارید و تپه ازبکی از جمله پتانسیل‌های بسیار خوب استان است که با برنامه ریزی صحیح و مداوم می توان در عرصه توسعه گردشگری البرز گام برداشت.
دمیرچی ادامه داد: با پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی و جبران ضعف‌های مدیریتی، می‌توان بخش گردشگری و صنایع دستی البرز را رونق بخشید.
نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این دیدار حضور اقوام مختلف در البرز را باعث رونق صنایع دستی دانست و گفت: مسئولان در اداره کل میراث فرهنگی در این زمینه تلاش کنند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ضعف‌های زیرساختی استان البرز در حوزه گردشگری اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مدیران در حوزه میراث فرهنگی ضعف های گردشگری برطرف و این صنعت در البرز نوپا رشد کند.
وی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه استان البرز برای توسعه گردشگری و وجود قطب‌های گردشگری متعدد گفت: با توجه به پیوست های فرهنگی و زیست محیطی و جبران ضعف های مدیریتی و پوشش آنها می توان در این حوزه موفق بود.
نماینده ولی فقیه در البرز حضور اقوام مختلف در البرز را فرصتی برای رونق صنایع دستی دانست و گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد چرا که سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی به ایجاد اشتغال منجر می شود.
حسینی همدانی خطاب به مدیران میراث فرهنگی البرز گفت: اگر احساس کردید حضور ما در حوزه میراث فرهنگی گره گشا خواهد بود حاضریم در رفع موانع و مشکلات با توجه به اهمیت بالای میراث فرهنگی استان گام برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار