به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس محقق می‌شود؛

برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

مشاور شهردار و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس از برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،مصطفی صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری می‌باشد که این موضوع مورد توجه شهرداری مشهد مقدس نیز واقع شده است.
وی افزود: یکی از رسالت‌های دورن و برون سازمانی شهرداری مشهد مقدس، انجام کارهای زیرساختی درحوزه امر به معروف و نهی از منکر است که استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه نیز مورد تاکید بوده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: موضوع برگزاری استارتاپ در سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی برنامه‌ریزی شده است که در فاز نخست به دنبال برگزاری استارت‌آپ در حوزه دانش‌آموزی هستیم.
صفایی تصریح کرد: در حال حاضر اسم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بار منفی پیدا کرده است که ما به دنبال جایگزین برای این واژه‌ها بوده و مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوتی را جایگزین آن ساخته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: استارت‌آپ فرآیندی است که دانش‌آموزان را درگیر موضوع امر به معروف و نهی از منکر کرده و از آنها برای این مهم ایده بگیریم.
به گفته دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد مقدس، شهرداری نماد پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است. در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با دانشگاه فردوسی وارد همکاری شده‌ایم.
وی ادامه داد: رهبری امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده معرفی می‌کنند که ما می‌خواهیم آن را احیا کنیم. البته در این راه از اسراف و انتجام کارهای بی نتیجه جلوگیری می‌کنیم.
سید حسین حسینی، دبیر علمی این رویداد نیز گفت: برای اولین بار توانسته‌ایم 
ابزار استارت‌آپ را در یک موضوع دینی و ارزشی پیاده کنیم.
وی افزود: شهرداری در این طرح به عنوان خیردار محصولات ایده‌پردازی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت دارد.
همچنین بهزارد هروی، دبیر اجرایی این رویداد عنوان کرد: اولین رویداد ایده‌پردازی و تولید محصولات نوآورانه دانش‌آموزی با موضوع خلاقیت در امر به معروف و نهی از منکر، تولید و انتشار محتوای دینی و اخلاقی و همچنین آموزش و یادگیری علوم با شیوه‌های خلاقانه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: زمان برگزاری این رویداد برای پسران روز 21 اردیبهشت‌ماه جاری و برای دختران 8 تیرماه خواهد بود.
وی در مورد جوایز این رویداد نیز گفت: جایزه تیم اول 300 هزار تومان، تیم دوم 200 هزار تومان و 100 هزار تومان به همراه تخفیفی 50 تا 20 درصدی برای ثبت‌نام در دوره‌های ترمیک کارآفرین شو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار