آموزش و پرورش: کمبود 26 مدرسه در شمال بلوار امام حسین (ع) بندرعباس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در محدوده شمال بلوار امام حسین (ع) 26 فضای آموزشی مورد نیاز است.
کد خبر: ۴۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 01 June 2015
 به گزارش تابناک - جزیره،‌ محمد قویدل با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اجرای برنامه‌های مدون سازمان‌ها را با فراهم‌سازی بستر لازم از نظر ذهنی و روانی آماده کنند، اظهار داشت:‌ بسیاری از قوانین و دستورالعمل‌ها با وجود قوی و کارآمد بودن، بعضا به دلیل عدم زمینه‌سازی در جامعه هدف، متاسفانه در اجرا با مشکل روبرو بوده و با ناکارآمدی روبرو می‌شوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه‌‌ریزی‌های مورد نیاز در این راستا اضافه کرد: در این راستا نیازمند مساعدت رسانه‌ها برای هر چه بهتر آغاز کردن سال تحصیلی جدید و به دنبال تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای هستیم.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در ادامه با بیان اینکه این ناحیه آموزشی یکی از وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین نواحی آموزشی کشور به شمار می‌رود، گفت: گستردگی جغرافیایی و تراکم بالای مدارس و دانش‌آموزان در شهری همانند بندرعباس‌ مدیریت این ناحیه را خاص‌تر از سایر نواحی کرده است.
 
قویدل یادآور شد:‌ در ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس حدود 70 هزار دانش‌آموز وجود دارد که این تعداد، در دو هزار کلاس که 900 کلاس آن در بندرعباس قرار دارد، مشغول به تحصیل می‌شوند.
 
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون توزیع سرانه فضای آموزشی در ناحیه یک اظهار داشت: در شهرک‌های نوساز بندرعباس، در برخی از نقاط دچار کمبودهایی هستیم که در این راستا می‌توان به محدوده شمال بلوار امام حسین (ع) اشاره کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس وظیفه تامین فضاهای آموزشی را به عهده دارد، اضافه کرد: در محدوده یاد شده، حدود 35 فضای آموزشی نیاز بوده که تاکنون شش مورد آن تامین و با این حساب به حدود 29 فضای آموزشی دیگر با میانگین هر فضا 15 کلاس نیاز است.
 
وی گفت: در شمال بلوار امام حسین (ع) بندرعباس،‌ در حال حاضر 18 هزار نفر سکونت دارند و تنها شش واحد آموزشی در این محدوده وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار