جهانگیر کریمی در گفتگو با تابناک:

سپاه پاسداران، بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه؛با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف پاسخ گوی ندای مظلومان سراسر جهان است، گفت: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 30 April 2017
 جهانگیر کریمی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: انقلاب اسلامی باتوجه به شاخص های ایثار،‌ شهادت طلبی و... با تاسی از قیام امام حسین ( ع) پیروز شد، که تاسیس سپاه، روز پاسدار ( سوم شعبان) ، سالروز تشکیل نیروهای پنج گانه به دستور امام در شهریورماه در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در تقویم ثبت شده، است.

وی گفت: مهمترین رویدادهای مرتبط با سپاه پاسداران  سوم شعبان است ، که با توجه به شاخص های گفته شده که امام حسین ( ع) و یارانش برای آن به شهادت رسیدند به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است ، و در دوران دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی و انقلابی را با مجاهدت و شهادت طلبی به منصه ی ظهور رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه بابیان اینکه سپاه پاسداران به تناسب تهدیدات دشمنان برای مقابله با آن تحرک و توانایی قدرتمندی دارند و هرگونه اقدام آنان را پاسخ دندان شکن می دهند، افزود: دفاع از انقلاب در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی مشهود است در زمینه ی فضای مجازی باتشکیل قرار گاه های بصیرت، توسعه ی فضای سایبری، مجازی و  افسران جنگ نرم در این عرصه، گمنام درحال مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه سپاه حافظ ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام است، خاطرنشان کرد: سپاه بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور و سراسر جهان است، که با تشکیل گروه های جهادی به رفع محرومیت زدایی در سراسر کشور پرداخته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران نیز در خارج از مرزها  جمهوری اسلامی،  یاور مظلومان بوده  که همواره در حال مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است، و در طول انقلاب اسلامی به شکل های مختلفی نقش پیش برندگی در مبارزه با عوامل  ضد انقلاب، دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس و نیز در دوره ای پس از آن داشته است، که در دفاع از انقلاب دارای کارنامه ی درخشان و عملکرد آن مورد رضایت فرماندهی کل قوا، است.

سرهنگ  کریمی دفاع از انقلاب و ارز شهای اسلامی را تنها دفاع از آب و خاک ندانست و متذکر شد: بلکه دفاع از انقلاب باید در خارج از مرزها و در سطح جهان باشد که در جبهه ی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید در آنسوی مرزها با دشمنان مبارزه کند  که اکنون دراین زمینه شناخت شیوه ی مبارزه با  دشمن تقویت شده و در فضای مجازی به طور جد به مقابله با 
حیله های دشمنان برای از بین بردن ارزش ها و آرمان های انقلاب  پرداخته است.

وی در پایان به پاسداران جوان توصیه کرد:جوانانی که وارد شغل پاسداری می شوندافتخارکنند که این راه پر افتخار را انتخاب کرده اند چراکه آنان برای خدمت و انجام تکلیف خویش برای حفظ دستاوردهای انقلاب امام خمینی ( ره ) و رهبری آمده اندو با وجود موانع سر راه با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، تکلیف خود را انجام دهند که  آینده ی روشن و تابناک برای هم وطنان پیش رو است.
گفتگو حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار