رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین:

آموزش سیستم مدیریت قضایی دراولویت شورای حل اختلاف قزوین قرار گرفت

رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین گفت: آموزش سیستم مدیریت قضایی cmsیکی از اولویت های شوراهای حل اختلاف استان قزوین است.
کد خبر: ۳۹۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف قزوین، بیژن شیبانی در این باره اظهار کرد: دوره آموزشی سیستم  مدیریت پرونده قضایی سمپ «cms» برای آموزش کارکنان اداری و اعضای شعب در شوراهای حل اختلاف قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی توسط کارشناس فناوری اطلاعات انجام و شرکت کنندگان بصورت اجمالی با نحوه مکاتبات قضایی، ثبت پرونده، نحوه ابلاغ های الکترونیکی، طریقه ثبت ثنا و سایر بخش های این سیستم آشنا شدند.

شیبانی بر لزوم فراگیری و اولویت دار بودن آموزش و استفاده از سیستم cms در شوراهای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: بکارگیری از cms حجم مکاتبات دستی را کاهش و در این خصوص نیاز است همه همکاران با روش های نوین و کارکرد اصولی این سیستم نیز آشنایی پیدا کنند واین امر سبب تحول در کارها و تبادل اطلاعات بدون کاغذ شده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان به مزایای استفاده از سامانه سمپ اشاره کرد و افزود: از مزایای این سیستم میتوان کاهش هزینه ها، جلوگیری از اطاله دادرسی، تسریع در روند رسیدگی و دسترسی آسان و سریع به پرونده ها را نام برد.

سیستم مدیریت پرونده قضایی «سمپ» در تمامی شعب شوراهای حل اختلاف استان قزوین راه اندازی و همه اقدامات در این سیستم انجام  می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار