انتقال زندان گرمی به خارج از شهر

سرپرست زندان گرمی مغان از انتقال زندان این شهر به مکانی خارج از شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 25 May 2015

به گزارش ایرنا، علی مهدی زاده در نشستی با شهردار گرمی افزود: از قرار گرفتن زندان در درون بافت شهری راضی نیستیم و تمام تلاش ها بر این است در اجرای قانون هر چه سریع با ساخت زندان جدید ، زندان از به خارج از شهر انتقال یابد اما این فرایندی است که زمان می برد.

او گفت: تا زمان انتقال زندان چهره زندان کنونی را باید بهسازی کرده و درحد مناسب نگهداریم.

وی با اشاره به صدور دستور تخریب اماکن فرسوده اطراف زندان توسط دادستان گرمی اظهار کرد: این کار در افزایش حریم امنیتی زندان و همسایگان آن صورت می گیرد و در مسیر برنامه های حقوق شهروندی است که امیدواریم با همکاری شهرداری و افراد ذیربط به خوبی انجام پذیرد.

مهدی زاده در ادامه با اشاره به نیاز زندانیان و خانواده های آنها به تامین معیشت برای مصون ماندن از آسیب و بزه افزود: شهرداری با بکارگیری مددجویان رای باز در کارهای خدماتی شهر و اخذ مجوز لازم برای احداث پارکینگ برای انجمن حمایت زندانیان می تواند در کمک به تامین مخارج خانواده های زندانیان موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل ، شهردار گرمی هم در این نشست با اشاره به این که مشکلات زندان مشکلات تمام مسوولان و شهروندان است گفت: آن چه ملاحظه می شود بیانگر عزم جدی مسوولان زندان در پرورش شخصیت و باز اجتماعی کردن زندانیان است.

گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار