آمار خیره کننده استفاده از تلفن همراه

انجمن جهانی اپراتورهای تلفن همراه اعلام کرد: تا پایان سال 2017 بیش از 5 میلیارد نفر در جهان صاحب یک تلفن همراه خواهند بود.
کد خبر: ۳۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹ 01 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ انجمن جهاني اپراتورهاي تلفن همراه روز دوشنبه اعلام كرد تا پايان سال 2017، بيش از 5 ميليارد نفر در جهان صاحب يك تلفن همراه خواهند بود.

در نخستين روز از برگزاري كنگره جهاني تلفن همراه (MWC) در بارسلوناي اسپانيا، انجمن جهاني اپراتورهاي تلفن همراه (GSMA) با انتشار پژوهشي اعلام كرد تا پايان امسال، بيش از پنج ميليارد نفر در جهان، دستكم يك تلفن همراه خواهند داشت و اين عدد تا سال 2020 به پنج ميليارد و 700 ميليون نفر، يعني سه چهارم جمعيت جهان خواهد رسيد.

­به گفته اين انجمن، تا پايان امسال 55 درصد از تلفن هاي همراه در جهان به اينترنت موبايل، يعني اينترنت هاي نسل سوم 3G و نسل چهارم 4G متصل خواهند شد و اين سهم تا سال 2020 به حدود 75 درصد خواهد رسيد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بارسلونا؛ انجمن جهاني تلفن هاي همراه در ادامه افزود "گذر از اينترنت هاي نسل سوم به چهارم و سپس به نسل پنجم 5G  تا آخر اين دهه با سرمايه گذاري كلان اپراتورها صورت مي گيرد كه اين ميزان سرمايه گذاري ها از سال 2010 با رقم 1000 ميليارد دلار آغاز شد و تا سال 2020، حدود 700 ميليارد دلار هم به آن اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار