عرضه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین اللملی کتاب گفت: در نمایشگاه کتاب یزد بیش از ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب یزد عرضه می شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب یزد در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد گفت: خوشبختانه گرایش به کتاب و کتابخوانی در یزد امیدوار کننده است و هرچند متناسب با سوابق یزد باید جایگاه بهتر داشته باشیم اما برخی از حرکت ها یزد را در مرحله خوبی قرار داده است.

 

وی افزود: یکی از برنامه های پایتخت کتاب است که یزد جز شهرهای برگزیده و فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی است و در طرح « روستاها و عشایر دوستدار کتاب» نیز شمسی اشکذر، رئیس آباد و اسفندآباد ابرکوه جز روستاه های برگزیده مرحله اول بودند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:مجموعا امسال 518 ناشر داخلی در قالب 310 غرفه و تعداد 54 هزار و 15 عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه شده است.

 

غیاثی تصریح کرد: 19 غرفه امسال به رسانه های دیجیتال اختصاص داده شده و یک روز نیز به روزهای نمایشگاه اضافه شده و تا هفتم اسفندماه نیز ادامه دارد.

 

وی ادامه داد:در سال 92 حدود 3میلیارد ریال یارانه کتاب بود که در سال جاری به ده میلیارد ریال رسیده است که پیشگامان کویر یزد از جمله حامیان این نمایشگاه بوده اند و تخفیف ما نیز به 40 درصد رسیده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:برنامه های جنبی نقد و بررسی کتاب، شعرخوانی، تقدیر از پژوهش های برتر استان از جمله این برنامه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار