استاندار کرمانشاه:

" کمک به رونق تولید از اولویت های مهم دستگاه های اجرایی و بانک هاست "

دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه در یکصد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیران دستگاه ها و مسئولان بانک های عامل در محل سالن جلسات تدبیر و امید استانداری برگزار شد، بر کمک به رونق تولید در استان تاکید کرد
کد خبر: ۳۷۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 14 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه در یکصد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیران دستگاه ها و مسئولان بانک های عامل در محل سالن جلسات تدبیر و امید استانداری برگزار شد، بر کمک به رونق تولید در استان تاکید کرد .
وی با اشاره به مشکلات بیکاری استان از تمامی مدیران و مسئولان بانک ها خواست نهایت اهتمام و جدیت خود را برای کمک به رونق تولید و فضای کسب و کار جهت اشتغال به کار گیرد 
دکتر رازانی اظهار داشت: کم کاری و بهانه آوردن برای انجام نشدن کارها پذیرفتنی نیست و هر مسئول دستگاه و بانکی که در استان کمک به رونق تولید که درراستای اقتصاد مقاومتی است، اقدام موثری انجام ندهد حتما به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور معدنی خواهد شد .
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: زمانی یک طرح تولید از لحاظ فنی، تکنولوژی و بازار مشکلی ندارد باید از چنین طرحی حمایت شود زیرا جامعه ما به رونق تولید جهت رفع بیکار جوانان نیاز دارد.
دکتر حقیقی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت اعطای تسهیلات رونق تولید و رتبه بندی بانک ها در پرداخت این تسهیلات ارائه نمود و افزود: تسهیلات رونق تولید تنها بخشی از گزارش اقتصاد مقاومتی تهیه شده توسط سازمان است، در حالی که از ابتدای سال تا کنون بیش از 100 جلسه ستاد تسهیل با 81 مصوبه، برگزار شده و در این مدت توانسته ایم 43 واحد که کاملا راکد بودند، دوباره احیاء و به چرخه تولید برگردند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با بررسی های صورت گرفته از بین واحدهای صنعتی استان، در سال جاری فضای تولید در استان روند صعودی و رو به رشدی داشته است . شایان ذکر است در این جلسه مشکلات چندین واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که بانک ها و دستگاه های اجرایی هر چه سریع تر تصمیمات متخذه در این جلسه را در راستای کمک به تولید آنها اجرایی نمایید .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار