هیاهوی ستاد بحران برای هیچ!

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به هیاهوی بارش برف و باران در استان توسط ستاد بحران و هواشناسی اشاره کرد و گفت: بارش در مناطق عشایری پراکنده، رگباری و خیلی خفیف گزارش شده است.
کد خبر: ۳۷۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 13 February 2017
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به هیاهوی بارش برف و باران در استان توسط ستاد بحران و هواشناسی اشاره کرد و گفت: بارش در مناطق عشایری پراکنده، رگباری و خیلی خفیف گزارش شده است.

وی به آمارهای سازمان هواشناسی استان در مورد بارش باران در مناطق عشایر اشاره داشت و افزود: متاسفانه هنوز مناطق عشایر ی در شهرستانهای گچساران، کهگیلویه و بهمئی هنوز هیچگونه بارندگی نداشته اند.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط عشایری باران به صورت پراکنده بوده است، اظهار کرد: متاسفانه باوجود همه هیاهوهایی که ستاد مدیریت بحران و هواشناسی در مورد بارش باران داد اما متاسفانه بارش در مناطق عشایری به صورت پراکنده، رگباری و خیلی خفیف گزارش شده است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مناطق عشایری بارندگی نداشته ایم و هیچ مشکلی در حوزه آبرسانی و مسدود شدن جاده ها نداریم، تصریح کرد: با وجود اطلاع رسانی که به حوزه های عشایری انجام شد اما الان با ما تماس گرفته اند که بارانی گفتید کجاست، کاری کردیم که هیچ وقت خودمان را نمی بخشیم.

علیپور تصریح کرد: مساعدت خوبی در بخش آبرسانی انجام شده است و خوشبختانه رئیس سازمان امور عشایر کشور منابع مالی خوبی برای آبرسانی به این مناطق به استان تخصیص اداه اند.

وی با بیان اینکه11 هزار خانوار عشایری در استان وجود دارد، اظهار کرد: این خانوار ها بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارند که در مناطق مختلف استان سکونت دارند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به خشک سالی های اخیر و به خصوص در سال جاری در استان اشاره داشت و تصریح کرد: تاکنون یک هزارو 800 تن جو و یک هزار و 900 تن کنسانتره توسط شرکت های تعاونی عشایری استان بین عشایر توزیع شده است./صبح زاگرس

علیپور با بیان اینکه 16 تانکر دوازه هزار لیتری کار آب رسانی به عشایر استان را انجام می دهند، افزود: این تانکر ها روزانه به هفت هزار خانوار آب رسانی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار