داوود ناصری امید در گفتگو با تابناک :

هفت و نیم میلیون نفر تا پایان سال آموزش مهارتی می بینند/ ۳۰۰مرکز خصوصی فنی وحرفه ای در سطح استان دایر است

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت:برنامه های سازمان فنی وحرفه ای در راستای مهارت آموزی است که براساس تعهدات ایجاد شده برای هشت میلیون نفر درساعت تعهد آموزشی یک ساله داریم.
کد خبر: ۳۷۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 13 February 2017
داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه،اظهار داشت:  از سوی سازمان فنی وحرفه ای برنامه ریز ی خوبی شده که تا پایان سال جاری  در راستای آموزش مهارتی به هفت ونیم میلیون نفر از مردم کرمانشاه آموزش ارایه دهیم.
 مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه درهمه ی شهرستان های استان مراکز بخش دولتی دایر است، افزود:در کنار مراکز دولتی ۳۰۰ آموزشگاه در بخش  خصوصی در استان فعالیت دارند.
ناصری امید ادامه داد:  به مناسبت دهه ی مبارک فجر با حضور استاندار مرکز آموزش فنی و حرفه ای  اسلام آباد غرب از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه این مرکز با هزارو ۶۰۰متر زیر بنا  هشت کارگاه مهارتی برای آن در نظر گرفته شده است،  تصریح کرد:  اسلام آباد غرب یکی از شهرستان های بزرگ استان است که این مرکز را به عنوان یکی از مراکز خاص برای بانوان در نظر گرفته ایم.
این مسئول ادامه داد:  در حاشیه افتتاح  این مرکز استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان اسلام آباد غرب از نمایشگاهی آثار  کارآموزان بخش خصوصی  بازدید کردند.
وی گفت:  هم چنین در کنار برنامه های متنوع دیگر در مراکز دولتی و بخش خصوصی نمایشگاه هایی در سطح استان مانند جشنواره غذا در شهرستان ها و جشنواره طبخ ماهی در شهرستان قصرشیرین برگزارشد.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار