بمناسبت دهه فجر با مرخصی و پایان حبس 52زندانی واجد شرایط در فارس موافقت شد

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دادگستری کل استان فارس با مرخصی و پایان حبس 52 نفر از زندانیان واجد شرایط در این استان موافقت کرد.
کد خبر: ۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰ 09 February 2015
به گزارش دریافتی ایرنا علی القاصی رییس دادگستری کل فارس یکشنبه با حضور در جمع زندانیان مدرسه قرآن و عترت زندان مرکزی شیراز ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: به دلیل الزامات قانونی و آنچه که قانون تکلیف می کند و به منظور اجرای عدالت در جامعه، عده ای از افراد به زندان معرفی می شوند و این درحالی است که هیچ یک از همکاران ما در مجموعه قضایی راضی نیستند که هم نوع خود را گرفتار زندان نمایند.

وی اظهار داشت: مهمترین هدف دستگاه قضایی از تحمل کیفر برای فرد مجرم، اصلاح و تربیت وی است و تمام تلاش ما در مجموعه قضایی این است که زمینه اصلاح، بازسازی و بازپروری شخصیت زندانیان و در نهایت آزادی آنان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری فارس خطاب به زندانیان مدرسه قرآنی گفت: در اندرزگاه قرآن، شاهد این هستیم که با آموزه های قرآن انس گرفته اید و این توفیق الهی است که انسان با آموختن قرآن و آموزه های دینی، در مسیر اصلاح و تربیت خود گام بردارد.

القاصی در ادامه بیان داشت: هریک از شما به دلیل اعمال، رفتار و یا تضییع حق هم نوع خود، مرتکب خلافی شده اید اما توفیق بازگشت موثر به جامعه برای شما فراهم شده است و تلاش کنید در این مقطع زمانی فرصت را مغتنم شمرده و راه بازگشت دوباره خود به آغوش خانواده و جامعه را هموار نمائید.

وی تأکید کرد: خداوند وعده الهی داده که در توبه باز است و امیدواریم با بازگشت به سوی خداوند متعال زمینه آزادی و زندگی شرافتمندانه برای شما فراهم شود.

رئیس کل دادگستری فارس در این بازدید با مرخصی پایان حبس 52 نفر از زندانیان واجد شرایط قانونی مدرسه قرآن و عترت، آزادی مشروط زندانیان واجد الشرایط در سایر اندرزگاه ها و زندانها و مرخصی تمامی زندانیان واجد شرایط به مناسبت ایام اله دهه فجر موافقت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار