برگزاری کارگاه بازآموزی آمادگی جسمانی

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش از برگزاری کارگاه بازآموزی آمادگی جسمانی ویژه همه رشته‌های ورزشی با حضور مربیان ارشد ورزشی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 20 May 2015
به گزارش تابناک قم، حمید نریمان از برگزاری اولین کارگاه بازآموزی آمادگی جسمانی ویژه همه رشته‌های ورزشی در سال جدید در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد.

وی ابراز داشت: این کارگاه که با حضور مربیان ارشد ورزشی استان قم به انجام رسید، از استراتژیهای مدون اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال پیشرو است که به طور ادواری برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی ضرورت برگزاری این جلسات توجیهی را ، بازآموزی و افزایش آگاهی و دانش مربیان ورزشی سراسر استان قم به منظور صرفه جویی در سرمایه‌های مادی و انسانی جامعه ورزش استان دانست و اظهار کرد: با ارائه بروزترین شیوه‌های آمادگی جسمانی به صورت ادواری برای مربیان ورزشی استان امیدواریم به توسعه کمی و کیفی کسب مدال‌های ورزشکاران در مسابقات آتی برسیم. 

نریمان در ادامه گفت: در عصر حاضر با رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام زمینه ها و علوم مختلف، علم ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبوده لذا یکی از اهداف کلی اداره کل ورزش در سال جدید بروز رسانی دانش مربیان فعال ورزش استان می‌باشد و برانیم تا نتیجه و ماحصل چندین ساعت بحث و تحقیقات کارشناسی را به طور چکیده در اختیار مربیان زحمت کش استان قرار بدهیم.

وی درادامه به تجهیز کردن پایگاه قهرمانی اشاره کرد و تصریح کرد: پایگاه قهرمانی استان قم در حال حاضر فعال می باشد و با خرید تجهیزات جدیدی که برای این مرکز توسط اداره کل ورزش استان قم به انجام رسیده است به یکی از مجهزترین پایگاه های قهرمانی در سطح کشور تبدیل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار