رییس دادگستری خراسان شمالی:هیچ ارگانی حق تعطیلی واحدهای صنعتی را ندارد

رییس کل دادگستری خراسان شمالی بر حماتی از واحد های صنعتی در این استان تاکید کرد و گفت: هیچ ارگانی در این استان حق تعطیل کردن واحدهای صنعتی را ندارد.
کد خبر: ۳۷۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 02 February 2017
حجت الاسلام نورالله قدرتی در بازدید از شهرک صنعتی بیدک گفت: گزارش کاملی از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی تا هفته آینده جمع آوری و جهت بررسی و اقدام لازم تحویل دادگستری گردد.
وی افزود: دستگاه های قضایی باید همراه و راه گشای واحدهای صنعتی باشند و در توسعه صنعتی و اقتصادی استان کمک کنند.
به گزارش ایرنا از ابتدای امسال تاکنون در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی خراسان شمالی با تشکیل کمیته قضایی 40 کارخانه را از ورشکستگی نجات داده اند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز در این بازدید بر حمایت از واحدهای صنعتی این استان تاکید کرد و گفت: این شرکت تمام سعی خود را در حمایت از صنایع کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام می دهد.
سیاوش وحدت افزود: باحمایت های مختلفی که این شرکت از واحدهای صنعتی انجام میدهد سالانه حداقل 6 واحد صنعتی به چرخه تولید باز می گردد.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز گفت: در خراسان شمالی تعداد 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که تمامی این شهرکها و نواحی صنعتی با امکانات مناسب قابل واگذاری می باشند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار