بهشت گیلان، سبز شد

کد خبر: ۳۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 01 February 2017

تابناک / محمدعلی نجفی استاندار گیلان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح گازرسانی به چهار روستای شهرستان ماسال گفت: افتخار مسئولان نظام این است که در خدمت مردم باشیم و در این خدمت رسانی، بخشی نگری حذف تا ارائه خدمات سریع شود.
وی با تاکید بر اینکه باید خدمات دولت را خدمات نظام اسلامی ایران بدانیم، اظهار داشت: توفیقات خوبی را در عرصه های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی مشاهده می کنیم .
قاسم نژاد فرماندار ماسال نیز گفت: در طول عمر خدمت دولت تدبیر و امید در شهرستان ، ۴۰۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در دهه فجر امسال ۲۲۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲۵۰میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به افتتاح گازرسانی به چهار روستای طالب دره، شیخ نشین، شالما و شالماه کوه ادامه داد: شاخص برخورداری گاز در این شهرستان به ۹۶درصد رسیده و بعنوان شهرستان سبز معرفی شده است.
وی اضافه کرد: شاخص آب روستایی در سه سال گذشته ۶۴درصد بود که با تدبیر دولت ۳۲درصد رشد دارد و در حوزه گردشگری پیشرفت های خوبی داشته ایم و ظرفیت ۱۵۰۰ نفر شب اقامت را به غیر از خانه ها داریم.
به گزارش ایرنا در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان ، پنج پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان، پروژه های مخابراتی با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و گازرسانی با اعتبار شش میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار